Friday, November 19, 2010

PUT YOURSELF IN MY PLACE..

...by Kylie Minogue.

A.S: Nu este o piesa despre ceea ce simt, dar titlul ei se potriveste...

[1a:]

I can't take this situation
It's making me feel so blue
One moment you walked into my life
And now
You're saying that we're through

[1b:]
I hear that you're in love now
Baby, don't know what to say
I can't believe that I still feel this way
I hear that you're in love now
Baby, don't know what to say
But before you decide
You won't be mine
Put yourself in my place

[CHORUS:]
You know the circle will come around
You're gonna put yourself
(Put yourself) in my place
When your lovers bring you down
And there no-one else around
You're gonna put yourself
(Put yourself) in my place

[2:]
There's no rhyme or reason
(Rhyme or reason)
That keeps me playing along
(That keeps me playing along)
I guess, that I'll just keep on believing
Inside you love will;
Know right from wrong

[1b:]

[CHORUS:]
[repeat 3 times]

In my place (put yourself) in my place
Oh (put yourself)



Pune-te-n locul meu

Strofa 1.
Nu mai suport aceasta situatie,
Ma face sa ma simt atat de trista,
Intr-o clipa ai intrat in viata mea,
Si acum imi spui ca s-a terminat.

Bridge:
Aud ca te-ai indragostit de altcineva,
Iubitule, nu stiu ce sa spun,
Nu pot sa cred
Ca inca mai simt ceva pentru tine...
Aud ca te-ai indragostit de altcineva,
Iubitule, nu stiu ce sa spun...
Decat ca, inainte de a te decide ca nu vei mai fi cu mine,
Pune-te o clipa in locul meu....

Refren:
Stii ca roata se va intoarce,
Si atunci te vei pune in locul meu,
Cand iubitele te vor dezamagi,
Si nimeni nu va fi alaturi de tine,
Te vei pune in locul meu...

Strofa 2:
Nu exista nimic pe lumea asta
Care sa ma faca sa fiu din nou fericita..
Cred ca doar am sa continui sa sper,
Ca in inima ta, dragostea va face diferenta
intre bine si rau...

Bridge:
Aud ca te-ai indragostit de altcineva,
Iubitule, nu stiu ce sa spun,
Nu pot sa cred
Ca inca mai simt ceva pentru tine...
Aud ca te-ai indragostit de altcineva,
Iubitule, nu stiu ce sa spun...
Decat ca, inainte de a te decide ca nu vei mai fi cu mine,
Pune-te o clipa in locul meu...

Refren:
Stii ca roata se va intoarce,
Si atunci te vei pune in locul meu,
Cand iubitele te vor dezamagi,
Si nimeni nu va fi alaturi de tine,
Te vei pune in locul meu... ( se repeta refrenul de 3 ori)

PS: Sunt si eu copilul unor parinti. Si tu esti la fel. Poate cateodata ar trebui sa ne punem unul in locul celuilalt...daca unul poate sa ierte si sa uite, celalalt de ce nu poate???

No comments:

Post a Comment