Monday, November 8, 2010

Poveste cu happy/sad end...


Totul a început cu... Bambi










Încet-încet s-au apropiat...











Până când... el a devenit un iepuraş...









Şi ea.... a devenit pisicuţa lui

















Treptat, însă, copilării din partea ambilor i-au îndepărtat:












Iar pisicuţa se simte acum ca un...şoricel:









Iar iepuraşul s-a transformat într-un... :










Deşi, în inima lui, cred că e acum cam aşa:











Ea vrea doar să-l asigure pe el că nu-l vrea aşa:









Şi nici aşa:












Ci eventual aşa:










Ca ea să poată fi un pic mai liniştită:










Să fie din nou:











Nu numai ea, dar şi tu ai:











Redeschide-ţi inima către mine, te rog!!!












Hai să construim o: (nu fermă:P )












Poate şi eu te-am supărat, te rog uită...











Poate am nevoie să uit şi eu....










Hai să re-păşim cu încredere:











Dar dacă tu nu-ţi doreşti asta, nu voi rămâne decât un:






Alină din nou copilul din mine, ca să pot avea şi eu grijă de-al tău aşa cum trebuie!
Căci vreau să pot împodobi cu tine în fiecare an:

4 comments:

  1. chiar imi place modul in care iti ceri scuze .. acum despre cine e vb.. nu vreau sa stiu

    ReplyDelete
  2. frumos articol, bineinteles nu ma intereseaza cui ii ceri iertare

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete